Tapahtumien roolia Oulussa halutaan vahvistaa – vastaa kyselyyn
|
Oulun kaupunki kysyy tapahtumajärjestäjiltä, miten tapahtumia voitaisiin yhdessä markkinoida aiempaa vaikuttavammin. Oulu uusii kaupunkibrändinsä syksyllä 2021 ja tavoittelee Euroopan kulttuuripääkaupungin titteliä vuodelle 2026. Tavoitteena on luovuutta huokuva, elinvoimainen kaupunki, joka houkuttelee vierailijoita ja pitää kiinni asukkaistaan. Oulun kaupungin tapahtuma- ja kongressitiimi haluaa nyt selvittää, minkälaisia viestintä- ja markkinointikanavia tapahtumajärjestäjät tällä hetkellä käyttävät, minkälaiset resurssit järjestäjillä on tapahtumien markkinointiin ja minkälaista yhteistyötä tapahtumat toivovat kaupungin kanssa tapahtumien näkyvyyden edistämiseksi. Vastauksia toivotaan kaikenkokoisilta ja kaikennäköisiltä tapahtumilta ja tilaisuuksilta aihepiiriin katsomatta. Kyselyn avulla tarkennetaan vuonna 2019 aloitetun Tapahtumien näkyvyys keskustassa -projektin työtä. Saatuja tuloksia hyödynnetään uusien viestintä- ja markkinointialustojen suunnittelussa, tapahtumakalenterin käyttöönotossa, tapahtumajärjestäjille suunnatussa viestinnässä sekä tapahtumaoppaan päivitystyössä. Vastaa kyselyyn 14. kesäkuuta mennessä. Vastaaminen kestää noin 10–15 minuuttia. Kyselyä pyritään jakamaan tehokkaasti, pahoittelemme siis, jos saat sen useampaan kertaan. Kyselyä saa mielellään jakaa eteenpäin Oulussa tapahtumia toteuttaville tahoille!
|